Nolix.ru

середа, 27 лютого 2013 р.

Анкета про виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень



Анкета про виконання  головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень




І. Відомості про головного бухгалтера

Прізвище _______Ааааааааааа _________________________
Ім’я __________    Бббббббббб______________________________________________________
По батькові ____   Ввввввввввв_________________________________________
Дата народження ______27.02.2020_________________________________
Найменування бюджетної установи ____ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ______________ ____    
Орган державної казначейської
Службі України __ Управління Державної казначейської служби України у РРРРРРРРРРРРР районі ООООООООООООО  області

Звітний період ____2012 рік___________________________________________________


2. Оцінка виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень

Наскільки успішно, на Ваш погляд, Ви виконуєте свої повноваження щодо:

1)      організації роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу;
_____позитивно___________________________________________________________

2)      здійснення керівництва діяльністю бухгалтерської служби, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов’язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;
_______ позитивно____________________________________________________________

3)      погодження проектів договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання  бюджетних коштів та забезпечення майна;
____ позитивно______________________________________________________________

4)      участі в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності у бухгалтерських службах бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі;
_________________----------_____________________________________________________

5)      здійснення у межах своїх повноважень заходів щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;
________нестач, розтрат, крадіжок не було____________________________

6)      погодження кандидатур працівників бюджетної установи, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно–матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;
_____ позитивно_____________________________________________________________



7)      подання керівникові бюджетної установи пропозиції щодо:
визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;
______ позитивно_________________________________________________________

визначення оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників;
_____ позитивно_____________________________________________________________

призначення на посаду та звільнення з посади працівників бухгалтерської служби;
____призначень та звільнень не було___________________________________

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи;
_____ позитивно _________________________________________________________

створення умов для належного збереження  майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;
______ позитивно _____________________________________________________________

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;
_______ позитивно ____________________________________________________________

притягнення до відповідальності працівників бухгалтерської служби, за результатами контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
______притягнень не було________________________________________________

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;
_____ позитивно ____________________________________________________________

організації навчання працівників бухгалтерської служби,  з метою підвищення їх професійно – кваліфікаційного рівня;
_____ позитивно ______________________________________________________________

забезпечення бухгалтерської служби нормативно – правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складання звітності;
_______ позитивно _________________________________________________________

8)      підписання звітності та документів, які є підставою для:
перерахування податків та зборів (обовязкових платежів);
______ позитивно _____________________________________________________________



проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;
_______ позитивно ___________________________________________________________


приймання і видачі грошових коштів;
______каса відсутня________________________________________________________

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;
позитивно _________________________________________________________________

проведення інших господарських операцій;
_______ позитивно ____________________________________________________________

9)      відмови у прийняття до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформування керівника бюджетної установи про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;
____відмов не було____________________________________________________________

10)  здійснення контролю за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться бюджетною установою;
__________ _ позитивно ______________________________________________________

складенням звітності;
_______ позитивно ____________________________________________________________

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, забезпеченням майна;
позитивно _________________________________________________________________

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи;
______передачі та списання майна не було_________________________

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
_______ позитивно ____________________________________________________________

відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідними бюджетними асигнуваннями, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно – цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;
__________ позитивно ________________________________________________________

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості бюджетної установи;
__________ ___ позитивно _________________________________________________


додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
__________ позитивно ________________________________________________________

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
___випадків  нестачі, крадіжок грошових коштів та майна, псування активів не виявлено______

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово – бюджетної дисципліни працівників бухгалтерської служби;
__________ _ позитивно ______________________________________________________

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
__________ позитивно _________________________________________________________

виконанням головними бухгалтерами бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі, функцій з контролю;
__----- ____________________________________________________________

11)  погодження документів, повязаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;
_________ позитивно _________________________________________________________

12)  виконання інших обовязків, передбачених законодавством.
__________ позитивно _________________________________________________________






Головний бухгалтер                            ______________                             ___________



Погоджено:




Керівник                                              ______________                           ___________




“_____” __________2013_року














Погоджено бюджетною установою, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету:*



Керівник                                  __________________                                 _____________



Головний бухгалтер               __________________                                 _____________


«____» _______________2013 року


* У разі непогодження зазначаються причини.

Немає коментарів:

Дописати коментар