Nolix.ru

середа, 27 лютого 2013 р.

Змінено Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізосіб


Змінено Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізосіб

Зокрема змінами передбачено, що банкам, які внесені до реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі — Фонд), потрібно подати до Фонду у 2-тижневий строк після набрання чинності цим рішенням нотаріально завірену копію
банківської ліцензії, видану НБУ із зазначенням на її зворотньому боці інформації щодо фактичної дати отримання ліцензії банком, засвідченої підписом керівника та печаткою банку.
Крім того, для внесення банку до реєстру учасників Фонду та для отримання свідоцтва учасника Фонду банки протягом 5 робочих днів із дня отримання банківської ліцензії зобов'язані додатково подавати до Фонду дані про прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та паспортні дані або дані інших документів, що засвідчують особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків, присвоєний органом ДПС, таких категорій осіб:
голови правління (ради директорів) учасника Фонду;
заступників або виконуючих обов'язки голови правління та членів правління (ради директорів) учасника Фонду;
головного бухгалтера, його заступників або виконуючих обов'язки головного бухгалтера;
власників істотної участі учасника Фонду;
членів спостережної (наглядової) ради учасника Фонду;
членів ревізійної комісії учасника Фонду;
осіб, які надавали послуги як аудитори учаснику Фонду;
осіб, які надавали послуги як юридичні радники учаснику Фонду;
суб'єктів оціночної діяльності, які надавали послуги учаснику Фонду;
осіб, які на індивідуальній основі отримують від учасника Фонду проценти за вкладом на більш сприятливих умовах, ніж звичайні, або мають інші фінансові привілеї від учасника Фонду.
Зазначена інформація подається у вигляді завірених копій документів і в електронному вигляді в форматі .dbf за формою, визначеною у додатку 2 до Положення.
Також змінами передбачено, що під час подання інформації (документів) безпосередньо до Фонду датою подання вважається дата реєстрації паперових форм інформації (документів) у Фонді. А під час надходження інформації (документів) поштою — визначається за поштовим штемпелем підприємства (відділення) зв'язку, що обслуговує відправника. За невиконання цих умов інформація (документи) вважається поданою несвоєчасно.
Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб «Про затвердження Змін до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб» від 25.01.2013 р. № 7.
Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Станом на 26.02.2013 р. не опубліковане

Немає коментарів:

Дописати коментар