Nolix.ru

четвер, 28 лютого 2013 р.

Як діятимуть центри надання адміністративних послуг


Як діятимуть центри надання адміністративних послуг


Примірним положенням визначено, що центр надання адміністративних послуг (далі — центр) утворюється з метою забезпечення надання адмінпослуг при:
Київській та Севастопольській міській, районній, районній у м. Києві та Севастополі держадміністрації;
міській раді (її виконавчому органі) міста обласного та/або республіканського (АР Крим) значення; 
міській і селищній раді (їх виконавчих органах) населених пунктів, які є адміністративними центрами областей, районів і АР Крим.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначаються органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення.
У центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій і скарг, розгляд яких віднесено до повноважень місцевої держадміністрації або ради, при якій утворено такий центр.
Крім того, у приміщенні центру можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб'єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат і витрат часу суб'єкта звернення.
Час прийому суб'єктів звернень у центрі повинен становити не менш як 6 днів на тиждень та 7 годин на день без перерви на обід і є загальним для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Також центр повинен виділити щонайменше 2 дні на тиждень для прийому суб'єктів звернень до 20-ї години.
 
Постанова КМУ «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 р. № 118.
Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Станом на 27.02.2013 р. не опублікована

Немає коментарів:

Дописати коментар