Nolix.ru

пʼятниця, 11 січня 2013 р.

Порядок реєстрації платників ПДВ зміниться


Мінфін наказом від 06.11.2012 р. № 1144 вніс зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.
   
   Зокрема, документ доповнено нормою, яка встановлює, що особи, включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати реєстраційні заяви засобами електронного зв'язку в електронній формі. Правила, порядок та строки розгляду податковими органами реєстраційних заяв, поданих в електронному вигляді, такі ж, як і для реєстраційних заяв, поданих у паперовому вигляді.

   
   Крім того, згідно зі змінами платники ПДВ, які подають податкові декларації та іншу звітність в електронній формі, можуть направити до Реєстру платників ПДВ запит на підтвердження достовірності ІПН та номерів свідоцтв своїх продавців або покупців, надавши їх список і вказавши по кожному контрагенту - об'єкту запиту реквізити ( ІПН та номер свідоцтва).
   
   За результатами перевірки наявності записів у Реєстрі у файлі-відповіді по кожному об'єкту запиту вказується одна з ознак того, що в Реєстрі з вказаною сукупністю реквізитів:
   
   - Міститься запис в списку зареєстрованих платників ПДВ;
   
   - Міститься запис у списку анульованих свідоцтв платників ПДВ;
   
   - Відсутній запис в списках зареєстрованих платників ПДВ і анульованих свідоцтв платників ПДВ.
   
   Зміни також стосуються порядку перереєстрації платників ПДВ. У разі зміни даних про платника ПДВ, що вказуються у свідоцтві, а також у разі встановлення розбіжностей і помилок в записах свідоцтва та / або Реєстру, втрати або непридатності свідоцтва для користування платник ПДВ повинен подати реєстраційну заяву до податкового органу протягом 10 робочих днів, наступних за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ або виникли інші підстави для перереєстрації та заміни свідоцтва.
   
   Серед іншого, доповнені норми, що встановлюють порядок анулювання реєстрації платників ПДВ. Податковий орган, який прийняв рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, за власною ініціативою, за заявою особи, реєстрацію якої анульовано, або на підставі повідомлення третіх осіб може виправити допущені в рішенні про анулювання реєстрації описки чи помилки, не змінюючи при цьому підстав прийняття такого рішення. Такі зміни вносяться шляхом прийняття додаткового рішення про виправлення описок (помилок) у рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ. Якщо у зв'язку з внесенням змін до рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ необхідно внесення змін до Реєстру, завірена копія додаткового рішення надсилається до центрального органу ДПС.
   
   Також встановлено, що рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за ініціативою податкового органу може бути скасоване податковим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках при встановленні невідповідності такого рішення актам законодавства, а також у разі скасування судових рішень або записів в Єдиному державному реєстрі, на підставі яких було прийнято рішення про анулювання реєстрації.
   
   Наказ набере чинності з дня офіційного опублікування.

За матеріалами: Сайт "Юрліга"

Немає коментарів:

Дописати коментар