Nolix.ru

понеділок, 17 грудня 2012 р.

Новий "символічний" довідник розподілу ЄСВ


Затверджено Довідник технічних символів, які використовуються в цілях кодування рахунків для зарахування коштів, що підлягають розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. Метою є виконання Закону України від 16.10.12 р. № 5455-VI «Про внесення змін до статті 8 Закону України« Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ».
   

    Визнаний таким, що втратив чинність наказ Держказначейства від 28.09.10 р. № 350 «Про затвердження Довідника технічних символів, які використовуються в цілях кодування рахунків для зарахування коштів, що підлягають розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
   
    Наказ Держказначейства від 28.11.12 р. № 360 набуде чинності з 01.01.13 р., з дня набрання чинності Законом України від 16.10.12 р. № 5455-VI «Про внесення змін до статті 8 Закону України« Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ».

За матеріалами: Баланс

1 коментар:

  1. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості до остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Г-н, Бенджамін Лі. Контактна інформація .via WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити